Kahekümne esimest sajandit tähistas digitaalse meedia õitseng. See on põhimõtteliselt muutnud paljusid teabe esitamise ja levitamise meetodeid. Internet võimaldas sõnumeid koheselt saata.
Minu arvates on suureks plussiks uue meedia olemasolule see, et autorid ei ole nüüd toimetusse niivõrd kiindunud. Meil on tohutult palju eneseteostusplatvorme, kõige silmatorkavam näide on muidugi YouTube. Esiteks võimaldab see autoritel tiibu sirutada. Sisu saab muuta väga sihtrühma jaoks väga mitmekesiseks ja teiseks on võimalik oma intellektuaalomandit monetiseerida.
Siiski on ka siin mündi teine külg. Mulle tundub, et sisu kasulikkus on väga oluline kriteerium. Internet on täis kollaseid uudiseid või võltsuudiseid. Palju sisu tehakse halvasti, mis mõjutab üldist arusaama konkreetse saidi vajadusest. Ja see ei puuduta isegi uudiseid. Sotsiaalvõrgustikes on tohutult palju mõttetuid videoid, mis muudavad rakenduse ainult prügimäeks.
Siin peaks olema kuldne kesktee. Kui teil on nii palju ruumi loovusele, peate looma äärmiselt unikaalse sisu.
Комментариев нет:
Отправить комментарий